Nidrum-Raeren 59 km

België, Raeren

Deze morgen was het een waar feestontbijt bij Anita, samen met haar vriendinnen.Ik vulde nog haar gastenboek in en dan volgde de reguliere souvenirfoto.
Na een kleine aanlooproute komen we terug op de Vennbahn waar we -7 jaar of zo geleden - samen met Arne fietsten. Hier en daar enkele herinneringen opgehaald natuurlijk want we fietsen er 50 km . Het parcours is in vergelijking met gisteren een biljarttafel...dus nu vrezen we té vroeg aan te komen aan Das Alte Zollgebaude in Raeren. We rekken dus met enkele terrasjes: een koffietje gaat er goed in, want het is best frisjes vandaag...maar we houden het nog steeds droog. In N.Italië is dat nu schijnbaar ook anders...hopelijk geen te grote tegenslag voor Veerle en Marijke's zussenreis van overmorgen.
We zijn nu dus heel relax ter plekke...een soort rustdag voor ons. En aangezien we ons vanavond ter plekke laten verwennen door onze gastheer, die een table d'hôte heeft , met een driegangen menu...kan het helemaal niet meer stuk. Een ware feestdag.

Geniet van jullie feestdag😂 🥂🍽️🍻

Eveline 2021-07-29 17:05:59

Rekken met terrasjes is altijd een goed idee! We zullen het weer onze pret niet laten bederven! We nemen wat extra (warm en regenproof) gerief mee, ontwijken het onweer door vroeg te vertrekken. En iets in mij zegt dat het best zal meevallen! 😊😊😊