Meanderen langs de Semois van St Cécile naar Florenville.

België, Florenville

Ik was er niet gerust in deze morgen met al mijn blaren op de tenen...Maar na een goede nachtrust is het onwaarschijnlijk hoe een lichaam recupereert. Het is ons weer gelukt!! Mits de nodige pleisters op de juiste plaatsen. Iets kortere etappe van zo'n 18 km toch.
Er waren enkele klauterpartijen bij dicht bij het water en over rotsen en boomwortels.
In het bos was het heel aangenaam qua temperaturen, maar het laatste stuk in open veld en steil omhoog (11%) naar ons hotel was er weer net teveel aan om echt fris aan te komen.
Nu pas beginnen we er echt in te geloven dat we deze onderneming tot een goed einde kunnen brengen. We hebben veel mooie foto's, we kunnen dus niet ontkennen dat we veel moois hebben gezien.
Danilo heeft ook wat blaarklachten sinds vandaag, maar verder houden we best goed stand.
Morgen brengt de hotelpatron ons tot bij Jamoigne op onze route, om het traject een klein stukje in te korten, want die laatste lange etappe net voor we nog naar huis moeten rijden, vinden we geen goed idee.

Het zal jullie ongetwijfeld lukken ! 'k Ben trots op jou :-)