Eerste dag fiets avontuur met Arne.

Duitsland, Monschau

Tegen rond 10 uur deze morgen waren we eindelijk klaar om te vertrekken. Chris had nog wat probleempjes met de remmen van de Arne fiets... De auto zit goed volgeladen...en straks moeten we dat allemaal op onze fietsen krijgen !!
Het was een goed vertrekuur om geen file te hebben in Brussel, dus komen we vlot op onze bestemming Raeren, dicht bij de Duitse grens. De auto kunnen we parkeren vlak op de Vennbahn en rond 15 uur zitten we op onze fietsen richting Monschau. De Vennbahn is prachtig zoals verwacht . Arne fiets flink mee ook al zijn de eerste 15 km licht bergop. Na zo'n 25 km komen we bij Monschau en navigeert Chris 'gsm ons naar de camping waar we hebben gereserveerd. Het gaat steil bergaf ricvhting Altstadt Monschau . Arne vind het leutig, maar ik denk al, "what goes down, must go up"... En gelijk krijg ik...we krijgen ook nog een ferme klim voorgeschoteld!! Arne krijgt het warm en heeft blozende wangen, maar we houden stand.
Het is al tegen 19 u als we aankomen op de camping. Tot 20 u kunnen we nog eten in het restaurantje van de camping. We eten dus eerst en daarna krijgen we onze tentjes nog net klaar voor het pikkedonketr wordt. Het is nu bijna 22 u ,en de mannen slapen al. Arne zei nog dat hij het lekker warm had in zijn tentje, dus nu kzn ik ok met een gerust hart gaan slapen.

Jaloers!!! :) Amuseer jullie nog! Foto van Arne's tentje? :)

Marijke 2015-04-14 11:13:10

Leuk!!! Veel plezier daar!! Ja idd , foto foto foto ( van Arne's tentje ;-)) xxxxx

Veerle 2015-04-14 11:37:16

Jaja Lucienne, die spinningtraining is goed hé !

Luc Claeys 2015-04-14 23:29:24

zo leuk,de beeld heb ik ik ook al een hand gegeven:p hèhè

Frank 2015-04-16 07:47:46

Frank, Arne heeft dat beeld Jean Paul genoemd!!!