Terug naar base camp Kortrijk.

België, Lichtervelde

Eergisteren kampeerden we op een boomgaard bij mensen in de tuin, via de nieuwe website van "campinmygarden", nu "campr" genaamd. Zalige kampeerplek, met basic vorzieningen. Eén toilet, geīnstaleerd binnenin een betonnen citerneput; een werkkeet met frigo een tafel en zitbanken, dienstdoende als schuilplek bij slecht weer. En een kraantje waar je water kunt tappen. Geen wifi dus, en weinig oplaadmogelijkheden...Maar en dat was een belangrijk punt bij de keuze voor deze plek: een mooie ruime vuurplek.
We zijn dus lang opgebleven bij ons kampvuur...

Gisteren zijn we dan aangekomen bij Frank en Sara...De tuin ligt helemaal in aarde door aan de hang zijnde rioleringswerken, dus slapen we in de living op onze matjes. Het werd opniew een leuke avond, met wat nostalgie naar gezamelijke herinneringen van in onze chalet, en een spelletje 'scrabble".

Deze morgen vatte onze laatste rit dan aan richting Kortrijk. De meisjes speelden nog even op hetzelfde speelpleintje bij het station van Roeselare, net als op de eerste dag. In Kortrijk spreken we om 14 u af aan Mobiel , waar Chris mij met fiets en bagage komt oppikken.
Marijke trakteert ons nog op een éclairke en er wordt nog wat nagepraat.

Het weerzien met Chris doet deugd, maar dat weekje met dochter en kleindochters deed ook enorm deugd....

Totaal hebben we zo'n 330 km gefietst in 7 dagen.

Morgen probeer ik nog wat foto's bij te zetten, dus voor de geīnteresseerden, keer nog eens terug op de tijdsbalk van Pindat.

fotoverslag

Het ziet er een hele toffe reis uit. Chapeau voor de meisjes om al zo ver te rijden!