Bienvenue en Bourgogne.

Frankrijk, Migennes

Gisteren hebben we onze bloemetjes afgeleverd bij Chris zijn broer Paul, ze mogen daar enkele weekjes op verlof.
Deze morgen laatste voorbereidingen, en net voor de middag vertrekken we richting Camping les Confluents in Migennes.
Eerst moeten we nog wat verkeersperikelen trotseren aan de grensovergang, waar we toch een klein uurtje in de file vertoeven. Maar daarna verloopt de route vlotjes. Het is warm...heet zelfs als we even halt houden om iets te eten.
We komen rond 17.45 aan op de camping waar we onze auto mogen laten staan tijdens onze hele trip en we onze eerste nacht doorbrengen. We hebben honger en het is nog heel warm, dus besluiten we een eerste ritje met de fiets te doen om iets te gaan eten en onze tent pas daarna op te zetten.
Morgenvroeg hebben we een ontbijt besteld en nog een baguette voor onderweg.
Nu is het hier zalig, en morgen starten we dus langs deYonne.
Alles staat hier al in het teken van de beroemde "Escargot "

Jullie treffen het...super mooi weer. Veel succes met jullie fietstrip & geniet van de mooie omgeving!!!

Cindy Cottens 2016-07-17 21:24:39

Veel succes en geniet van de fietstochten. Heb eens rondgefietst op google-maps en het ziet er redelijk "plat" uit....., dus gif mor sjette....