Laatste dag met Paul en Ingrid.

Nederland, Borger

Vandaag vertrekken Paul en Ingrid terug naar huis, want Ingrid moet morgen werken. Er was warmer weer beloofd, maar daar is nog bar weinig van te voelen ...
We stippelen een fietstocht uit van om en bij de 40 a 50 km via de knooppuntenkaart die we aan de roomptreceptie gekocht hadden.
Onderweg komen we verschillende plaatsen tegen van waaruit er wandelingen aangeduid zijn,oa ook een reeën wandeling met de boswachter die je kunt reserveren, of een volle maanwandeling.
De streek heeft heel veel potentieel, we zijn hier ver van uitgewandeld en uit gefietst...we komen hier hoogstwaarschijnlijk nog terug.
Rond 14.00u. zijn we terug bij onze hunzentent, met toch weer een kleine 50 km op d teller. Paul en Ingrid laden hun bagage in de auto, en we drinken nog samen een tas koffie, met een koekje ,waarna ze huiswaarts trekken.
Wij richten ons huisje wat her in en ik schrijf dit verslagje, terwijl Chris naar de laatste rit van de Giro kijkt, want intussen is het buiten ferm aan het regenen en waaien!! Wat hebben we dat alweer prima geregeld!!!