start van de Transgaumaise

België, Wevelgem

We worden verwacht in Le Chateau de Latour omstreeks 19u, om morgen met de trekking te beginnen vanuit Rabais.

Althans dat dacht ik nog deze morgen....maar de informatie die we hadden gekregen van EuropeAventure was zo verwarrend, dat we toch voor alle zekerheid nog eens hebben gebeld. En maar best ook, want ipv vanavond worden we pas morgenavond in Virton verwacht...

Verandering van programma dus: wandeling van 11 km gedaan in Bellegem, en vanavond blijf ik slapen in Wevelgem. Morgen vertrekken we hier in de voormiddag, en we worden 's middags verwacht bij Jan en Fanny.Zo zie ik ook eens hun dochterke Chloé, die inmiddels al 6 maand is geworden. Daarna rijden we door naar Virton, dus alles schuift een dagje op

lucienne, jullie kunnen blijkbaar in de tijd reizen? sterk hoor! wil ook wel eens meegaan naar de toekomst ;-) veel plezier nog

ivan 2014-05-12 13:12:54

Nogmaals VEEL PLEZIER!!!!!!!!!!xxxx

Veerle 2014-06-21 10:19:47

keep on walking! have fun!