Ruddervoorde- Basel

Zwitserland, Riehen

Hier zijn we dan weer, bij Sanae, in Riehen...'t is precies van gisteren geleden dat we hier onze fietsen achterlieten.
Deze morgen zijn we rond 10.00 vertrokken en het verkeer onderweg viel best mee. Rond 18.00 hebben we langs de snelweg een schnitzel gegeten in een wegrestaurant om daarna richting Riehen te rijden.
Nu hebben we onze bagagezakken reeds van zolder gehaald om ze te herorganiseren en onze planning voor morgen gemaakt:
we hebben langs het eerste stuk route van Basel naar Aarau een adresje gevonden van een "schlafen im stroh" boerderij, waar ook een campingske bij is, en we denken daar te vragen om onze auto te laten staan voor enkele weken.
Vanuit Aarau zullen we dan de Mittellandroute volgen tot in Lausanne, waar we misschien nog een dagje met Marijke en co kunnen doorbrengen.

geniet ervan! hopelijk wat beter weer daar dan hier.

marc vanpaemel 2014-07-12 09:11:30

Gisteren viel het alvast mee het weer, en deze morgen (zaterdag) toch ook weer droog...we zijn dus hoopvol !!!