Dag 2: fietstochtje samen met Paul en Ingrid.

Nederland, Ter Apel

Deze morgen was het weer een beetje twijfelachtig. We besluiten een fietstochten 5e doen via knooppunten en ons aan te passen volgens het weer evolueert. Bij het eerste knooppunt stippelen we iets uit richting een toeristisch info punt...daarna zien we wel. Het info punt is natuurlijk ook weer gesloten, maar het weer blijft goed. We stippelen dus nog wat verder...en aangezien we intussen ook honger krijgen besluiten we naar het dorpje Bourtange te gaan.
Daar krijgen we geen spijt van want het is een mooi kneuterigheid vestingstad je. We eten er iets op het pleintje.
Daarna fietsen we rustig terug richting Ter Apel. We hebben toch weer 49 km gefietst.
We gaan nog inkopen doen en koken dan ons avondmaal.
We zitten zelfs op ons terras om te eten.
Ook de "boerenjongens" van Gerdje hebben lekker gesmaakt als apertiefje.

Nou Kees en fam, 'k zie dat jullie er goed van profiteren.......houden zo. Jaren terug waren we ook in Bourtange, heel mooi. Kees bolle kees, maakt het nou gezellig met jullie viertjes, en geniet van de natuur. Tot later, Jos & Iris