We fietsen rustig verder langs de N S C R.

Verenigd Koninkrijk, Colchester

Vorige nacht was het vollen bak tot rond 03.00 dus: "god zij dank voor oordopjes".
Deze morgen namen we weer een "full english breakfast" en we waren een beetje aan de late kant om te vertrekken. De North Sea Cycle Route kronkelt zich verder door het Engelse platteland, langs velden, riviertjes, kreken en dorpjes. We verliezen vandaag ook wat tijd door kettingproblemen aan Ivan's fiets. We hadden eerst gemikt op Ipswich om te overnachten, maar dat zou wat laat worden en wat ver fietsen, dus zijn we maar gestopt in Colchester, waar we bij het tweede hotel prijs hadden:105 pond voor een familiekamer.

We zijn gaan eten in een pub, en zitten nu nog wat te drinken in ons hotel, want in Highstreet voelden we ons niet zo op ons gemak...het weekendleven in Engelse steden lijkt me niet echt iets voor ons. Er wordt veel te veel gedronken, en voor talrijke zaken staan bodyguards op straat. We zagen zelfs verschillende ambulances preventief op straat staan..."poor world".
Gelukkig is ons verblijf in een net iets rustiger straat. We slapen dan ook goed.

ons verblijf: http://northhillhotel.com/
onze rit: https://www.strava.com/activities/1084780824

het is telkens weer een tof verslag en net of dat we zelf mee aan het fietsen zijn! geniet verder van jullie fietsvakantie Bedankt Marc. Lucienne

marc vanpaemel 2017-07-15 20:45:43

ja Engeland heeft toch iets speciaal hé, enerzijds super vriendelijk op het platteland, de steden daartegenover, een gans ander publiek ....Het laat me toch wel een beetje dromen over vroegere Engeland vakanties !