Het wordt weer warmer en warmer.

Nederland, Woensdrecht

Toen we deze morgen de bivakzone verlieten, stelden we vast dat deze nu inderdaad afgesloten was...gelukkig werden we niet weggestuurd.
De route brengt ons verder over de grensroute...eens in Nederland, waar men nogal nuchter met de Corona situatie omgaat, eens in de Antwerpse Kempen waar iedereen een mondmasker draagt, zelfs al fiets je alleen door het bos...toch lichtjes paranoia volgens ons. We dragen ons masker als het moet, en een bandana in de gebieden waar het hier moet...iedere gemeente heeft zijn eigen beleid...
Na 70 km komen we aan in Camping Hazeduinen, 13.50 + 2 euro om te douchen.
We kunnen ook een tafeltje reserveren in het restaurant naast de receptie.
Het was er lekker!
Toen we net aan de receptie aankwamen, wou Chris zijn fiets nog even verzetten, en "krak" ..het brak af. Meteen naar de dichtstbijzijnde fietsenzaak gevraagd...er is er 1 op 2 km. Open tot 18 u. Chris dus maar meteen naar de fietsenmaker voor een nieuw zadel. Ondertussen slaag ik erin om de tent helemaal in mijn eentje op te zetten.
We zijn een goed team in tijden van tegenslag...

Niet alleen bij tegenslagen zijn jullie een goed team 😊 Corona of niet. Genieten maar! X