Natuurgebieden aan elkaar fietsen.

Nederland, Bergeijk

Gisteravond kwam de wind plots sterk opzetten, toen we op het bovendek zaten...en dat hebben we vandaag ook goed gevoeld. 86 km zonder noemenswaardige klimmetjes, maar deze keer was het dus de wind die het ons toch af en toe knap lastig maakte.
Het is 10 uur als we vertrekken van bij ons Botel, waar we lekker sliepen en ontbeten. Het is een aanrader, zeker in niet Corona-tijden.
De eerste dertig km waren zeer mooi, precies fietsen door de Veluwe.Toen volgde wat meer "bewoonde wereld" met veel heel rechte stukken , maar snel kwam het volgende natuurgebied zich aanbieden...en zo ging het de hele dag door.
Het was bijna 18 uur toen we op Mini camping Het-Ven, op de boerderij aankwamen. Ons eerste idee was dat we vanavond zouden eitjes van de boerderij moeten bakken als avondeten..., maar mister Google wist beter. Op een 2 tal km zitten we nu op een gezellig terras, zonder overrompeling , op ons eten te wachten....En 't zal smaken geloof me.
Morgen hebben we minder km te fietsen, en zouden we normaal op een bivakzone staan, als daar al niet te veel volk staat, anders zoeken we een alternatief....

Ziet er leuk uit.

Oswald 2020-07-28 21:17:11

opgepast in de Provincie Antwerpen hé

Hugo 2020-07-29 14:31:41

Iedereen fiets hier zelfs midden in de bossen met mondmaskers...