Tegen Liechtenstein.

Zwitserland, Bad Ragaz

Het was een zalig bed in onze Zimmer, en alles is weer vollenbak opgeladen en gewassen. We kunnen er weer tegen aan!!!
De eerste 30 km tot Chur beloven nog "medium" te zijn en vanaf daar zou de route "easy" moeten zijn. Dit volgens de app met zwitserse fietsroutes en zo.
We krijgen inderdaad nog een soort mini-pass, met en leuke afdaling en veel prachtige vergezichten. We genieten er volop van , en nemen foto's en filmen hier en daar een stukje.
Iets voor de middag regent het heel eventjes en schuilen we onder een afdakje.
Na Chur, wanneer het gemakkelijk zou moeten worden...krijgen we toch regelmatig van die pittige steile klimmetjes in de dorpskernen , en aangezien het drukkend warm is, besluiten we nabij Bad Ragaz de camping op te zoeken aan de overkant van de Rijn.

Veel succes met jullie onderneming! Prachtige natuur, om van te "kwijlen....." Geniet met volle teugen. Mijn computer zegt dat er nu redelijk wat onweer boven den "Swiss" zit, dus kruip maar lekker dicht hé; grtz,

Jos & Iris 2014-07-20 21:59:58

Geniet ervan. Zwitserland met de fiets moet kunnen voor mensen met zo'n conditie als jullie. Ben intussen terug thuis na 20 dagen Zwitserland. Wat is Zwitserland mooi als de zon schijnt maar heb een week door de mist en bewolking geen bergen gezien. Nog veel succes op jullie tocht, ik zal regelmatig eens kijken op jullie blog. Chris heb vanavond nog gebeld met Iris en wat herinneringen van Chatel opgehaald. Waar is de tijd

Nadine 2014-07-21 23:04:53

Ja Jos je hebt intussen gelijk gekregen: we fietsen al 2 dagen in de regen nu...