Mooi begonnen...

België, Lamontzée

Na het middageten vertrekken we in de regen...en precies om 14 uur komen we aan , uur waarop we kunnen inchecken.
We geraken vlot binnen, met de code voor het sleutelkastje. Zoals de omschrijving vermeld is het verblijf ruim, maar het mist een beetje aankleding, een ziel...Maar de verrassing is groot als we de deur van de living open doen: een mand met allerlei lekkers en een kaartje....Zo welkom voelden we ons nog nooit op een vakantieadresje! Maar algauw wordt er veel duidelijk, want op het kaartje lees ik plots: Veerle ,Kim en de Kids. Oh...zo hartverwarmend... meteen kreeg het huis een echte ziel!! Danku Veerle en Kim en Kids!!!

Wat we hier ook wel misten, was Kerstversiering...helemaal niks dat is toch wel jammer. Maar geen nood, ik knutsel wel iets met de verpakking van onze verrassing.

Ik heb al meteen een grote pot soep gemaakt, met een deel van mijn kerstgroentenpakket van De Zonnekouter, lekker voor na een frisse wandeling...

Voor morgen mikken we op een van RouteYou gedownloade wandeling van zo'n 14 km, die hier op 700m vandaan langskomt: De Bronnen van de Burdinale.
Morgen lijkt zo wat de enige drogere dag, dus we moeten er van profiteren.

In de voormiddag gaan we ook nog inkopen doen in het plaatselijke supermarktje.

😘

Veerle 2020-12-19 17:42:03

Leuk om zo aan te komen. Ik kijk al uit naar jullie volgend verslag vanuit ons eigen vakantiehuis. We deden gisteren hier ook een mooie wandeling, waar ikzelf nog niet geweest was. Dat brengt corona mee, dat je steeds nieuwe wegen gaat bewandelen ...