Bergeltroute in het Vierhouterbos. (7km)

Nederland, Epe

Deze morgen hebben we wat uitgeslapen, en na consultatie van de weersvoorspelling besluiten we een kortere wandeling te doen in de buurt van Vierhouten. We stoppen nog even onderweg om broodjes te kopen voor in de rugzak en navigeren dan naar het startpunt. We herkennen meteen de plaats, want we reden hier al eens voorbij toen we naar het Verscholen Dorp zijn geweest. We parkeren net ter hoogte van het spandoek "bronstige edelherten, pas uw snelheid aan". Misschien zien we wel herten op deze wandeling!?! Mijn brein speelt me alweer parten...meteen na het lezen van het spandoek hoor ik een burrelend geluid...mijn aandacht is 200 %. Maar het burrelend geluid herhaalt zich een beetje te vaak...en ik besef plots dat het veroorzaakt wordt door de auto's die een eindje verderop over de wildroosters heen rijden.😏
We zijn uiterst stil en opmerkzaam om het eventuele wild niet te verstoren. Maar het mag niet baten...Wel genieten we van een prachtig bos, met heel veel kleurrijke paddestoelen.
Gisteren hadden we genoeg gegeten tijdens onze Happen en Stappen activiteit, maar vandaag zal een lekkere huisbereidde pasta straks smaken.
Morgen verwachten we Danilo en Annie om ons te vervoegen tijdens de laatste dagen van ons verblijf hier.