Via het "Kopenhagen" van België naar de druivenstreek.

België, Overijse

Het was goed in "Marrakech", lekker ontbijt op de kamer. Dat gaf ons de gelegenheid nog enkele broodjes voor onderweg klaar te maken. We vertrekken langs het glooiende landschap bezuiden Brussel en fietsen een stukje langs het kanaal Brussel Charleroi. Daarna volgt een lange klim richting Hallerbos. We deden wat inkopen voor morgenvroeg, want we gaan kamperen en vandaag is het zondag. Vanavond zouden we moeten kunnen iets gaan eten in Overijse.
We lunchen in het Hallerbos.
We fietsen vandaag veel door mooi bosgebied, maar op heel slechte banen!
De randsteden van Brussel zijn een beetje saai en bij het mondaine Lac de Genval is er nogal wat volk. Net na het lac gaan we nog eens een terrasje doen, en deze keer zijn de Coronaregels wel in acht genomen.
We krijgen nogal wat klimmetjes te verduren maar zijn na een 70 tal km rond 16.45 op camping Druivenland in Overijse.
Nu hebben we net lekker gegeten op minder dan 2 km van ons tentje.