Planbureau Boutersem draait op volle toeren.

België, Blieberg

Covid is er weer in geslaagd onze vakantieplannen serieus overhoop te gooien:... We zouden nu normaal al in Duitsland geweest zijn aan de Moezel, samen met Ria en Hugo. Maar de ochtend dat we naar Boutersem zouden vertrekken bereikten ons alarmerende berichten...nieuwe maatregelen ivm Corona laat het niet meer toe naar Duitsland te reizen zonder negatieve covidtest. Aangezien je dit niet instant bekomt en al zeker niet met als enige reden" ik wil op reis in rood gebied" besluiten we toch naar Bouteresem te vertrekken en dan samen een ander verblijf te zoeken in België.
Reeds voor vertrek boekten we een verblijf, via Airbnb -waar we al verschillende goeie ervaringen mee hadden. Helaas , na 24 uur - de tijd die een eigenaar krijgt om een reservatie te bevestigen - kregen we alleen een annulering via het airbnb platform, ... van de eigenaar geen teken .

Wij dus weer op zoek...verry last minute...
We hebben momenteel weer een reservatie lopen in de Voerstreek. Het is nu 15.30... als alles goed is vertrekken we nog vandaag....SPANNEND.

Update 22.30

Ook deze tweede boeking - nu via Ardennes Etappes- ging niet door, maar men belde ons wel op om dit te melden, met de nodige uitleg. Men beloofde ook direct terug te bellen om te bevestigen indien we iets anders vonden en on line boekten op hun site. We deden dat, en eindelijk hadden we prijs!

Wij zijn bijna direct vertrokken uit Boutersem en kwamen nog net voor donker ter plekke. We zitten in een gîte op een boerderij net bij het Kasteel van Beusdael in Sippenaken.
Deze zomer fietsten we hier voorbij en trokken foto's van het kasteel...puur toeval.
Morgen volgen Ria en Hugo .

Genieten, gezellig bij de kachel met nen goeien dreupel en den Hugo een beetje plagen en de vakantie kan niet meer stuk.