Op naar een weekje Duitsland.

Duitsland, Detmold

Na het trouwfeest van Ria en Hugo hadden we niet helemaal kunnen uitslapen, dus deden we dat toch nog een beetje vandaag. We zijn dus pas rond 9.30 vertrokken richting Detmold.
De rit verliep vlot en omstreeks 15u komen we aan bij ons appartementje. We worden hartelijk ontvangen door onze airbnb host en zijn moeder. Voor het eerst vraagt men ons inentingsbewijs.

Het appartement is prima in orde: keukentje , badkamer, slaapkamer, living met eethoek, en klein balkon.

We gaan in het plaatselijk warenhuis "Markant" inkopen doen en nadat we alles netjes hebben opgeborgen zoeken we voor deze eerste avond iets om te gaan eten.
Het wordt een pizzeria waar we op het buitenterras kunnen eten .

Morgen begint de verkenning van ons wandelgebied.

Dat ziet er alvast een heel mooi appartement uit ! Me junder gat in de beuter gevallen. Hoeveel km ernaartoe?

Ria 2021-08-30 22:22:43

Vanaf Wakken 450 km.

Lucienne 2021-08-31 08:45:57

Geniet van jullie wandelvakantie, ik heb de streek eens opgezocht, ziet er mooi uit daar.