Terug thuis.

België, Brugge

Om 8u30 starten we reeds de auto om de terugweg aan te vangen. Het weer is wisselvallig maar droog en het verkeer valt heel goed mee. Rond 13u zijn we al over Caen en rijden even de snelweg af, op zoek naar een restaurantje. We eten er lekker maar licht, in een hotel-restaurant, gezellig op het overdekte terras. Een leuk intermezzo tijdens zo'n lange rit.
Daarna vlot de rit weer heel goed en net voor we Vlaanderen binnenrijden begint het te regenen en staat het verkeer plots bijna stil. We zijn dan juist aan de oprit van een parking met wegrestaurant en het is 18u...we besluiten af te rijden en nog een hap te eten. Dit blijkt de juiste beslissing te zijn geweest, want daarna lijkt de file helemaal vanzelf opgelost te zijn.

Tegen 19.30 zijn we thuis. Buurvrouw Chantal had gezegd "dat ze dan niks zou halen" , toen we haar lieten weten dat we al zouden gegeten hebben bij thuiskomst. Maar ze wist ons weer te verrassen: nu stond er een ovenschotel klaar voor morgen en een halve zelfgebakken cake. Wij hebben de beste buurvrouw ooit, zo verwend worden wij!!