Kerpuns.

Frankrijk, Pleumeur-Gautier

Deze morgen konden we er weer niet aan ontsnappen, onze buurvrouw lijk wel verliefd op ons...we moesten absoluut weer bij hen gaan ontbijten en koffie drinken...
We profiteren ervan om direct alles op te laden om meteen na het ontbijt te kunnen vertrekken. We zijn dan ook iets vroeger onderweg.
Het parcours wordt er echter niet lichter op en de klimspiertjes zijn voelbaar.
De Bretoense kust blijft verrassend mooi.
We hebben een beklimming naar de "Cornische"...en die is echt niet te doen...duwen dus, en zelfs dat is ongelooflijk hard!! Voorbij stekers met de wagen wensen ons " bon courage!!!"
Ik zie dat we morgen eventueel een stukje kunnen afsnijden van het parcours, om op die manier misschien toch van het zware gemiddelde van 75 km te ontsnappen. Chris zal het nog eens bekijken, want nu zitten we in een gîte " Kerpuns " genaamd. Zalige luxe na een week trekken.

haha ziet (en klinkt) er ondanks de klim toch zalig uit!! go go!!! xxx

veerle 2015-07-13 20:58:43

1 woord: respect! 3 woorden: doe zo verder!