Doel en richting Sas van Gent.

Nederland, Terneuzen

De nacht was kort en heet in onze trekkershut, zodat we pas om 10 u terug op de fiets zaten, ondanks het feit dat we geen tent moesten opbreken...
Het weer is vandaag stukken draaglijker gelukkig, we worden er haast lyrisch over...We fietsen eerst richting spookdorp Doel...moet je toch eens doen mocht je in de buurt zijn...speciale sfeer hangt daar.
Dan fietsen we via bospaden en singletracks richting Sas van Gent, natuurlijk zingen we het liedje van Louis Neefs ANNELIES UIT SAS VAN GENT IN ZEELAND.
In de late namiddag komt de zon er toch weer door. Het is al bijna 18u als we de boerderijcamping Hof van Autriche in Westdorpe bereiken. Super locatie. Klein maar fijn. Proper sanitair.
We gaan eten aan de jachthaven van Sas van Gent aan het kanaal Gent-Terneuzen. Ooit passeerden we hier met de boot die ons terugbracht van Göteborg, Zweden, na een schitterend fietsverlof.
Morgen laatste etappe naar huis.
Ergens blij om weer thuis te komen, maar toch ...het mocht nog langer duren...we genieten altijd opnieuw van het elke dag op een andere plaats te komen, tijdens dit soort vakanties. We zijn een grote 2 weken onderweg en het lijkt al veel langer op die manier.