Nog een kleine 50 km naar de ferry.

Verenigd Koninkrijk, Wool

In de pub onder onze slaapkamer in hotel Nelson gisteravond was het pubgames en een drukte van jewelste...Mijn neus zat bovendien kompleet verstopt, zodat ik niet vlot ben kunnen inslapen.
We hadden ons ontbijt gevraagd voor 09.00 uur en aangezien de pubbaas ook moeilijk uit zijn nest geraakte, was het zeker later dan 10.00 tegen dat we konden vertrekken.
Eerst een helse rit van enkele km, op een drukke baan om onze route te vervoegen. Bij het klimmen voelde ik dat de forse uit mijn benen was..."op die manier hou ik dat geen hele dag vol" dacht ik. Maar gelukkig waren de grote klims voor vandaag beperkt, en voelde ik me daardoor toch in staat door te zetten.
We vonden een camping in Wool en straks gaan we iets eten in het dorp.
De roodborstjes komen hier regelmatig in onze tent een bezoekje brengen...

Lucienne komt erdoor gelijk Colpaerts veugel ! Begrijpt u dat ? Dat is Lichtervelds dialect ( denk ik ). Ik heb het vroeger al gezegd : cornflakes, haver, zoetekoek, fruitsap en bananen eten. Maar ja, 15% klimmen met zo'n zware fietsen, dat is geen lachertje !

Luc Claeys 2015-07-21 22:42:53

Colpaerts veugel lag 14 dagen op de messing voor hij er door kwam......;)

Oswald 2015-07-22 17:05:55

Zonder bagage zou ons dat wel lukken inderdaad, maar we zagen anderen met minder bagage ook te voet gaan daar!!!

Lucienne 2015-07-22 18:24:33

Dat klopt, Colpaerts veugele lag 14 dagen op de messing ( mesthoop ) en je kwam er deure.