Panorama-route

Nederland, Groede

We mogen gelukkig een uurtje langer maffen vandaag, en na een uitgebreid zondagsontbijt rapen we onze energieresten bij één om toch de fietsen op te stappen. De mannen vertrekken terug huiswaarts met hun fietsen, al zullen ze er vandaag waarschijnlijk iets langer over doen, wat ze hebben flink mee gefeest.
Eens op de fiets komen we er weer door en we lassen op tijd en stond een halte in , want vandaag is het super lekker en zonnig weer. We fietsen de Panorama route, zo'n 35 km lang, maar met wat ommetoertjes...
Afspraak aan de Beach House voor den aperitief, en daarna in groep terug naar ons verblijf om er een restjes-middagmaal te nuttigen.
We eten en douchen in ploeg en daarna ruimen we met vereende krachten op. Dan is het terug huiswaarts met een flinke portie positiviteit , opgebouwd in het super weekendje.

Bedankt iedereen voor jullie bijdrage aan het groepsgevoel.

Totaal heb ik gefietst:
7 km naar Aquila
75 km dag 1
49 km dag 2
7 km Aquila naar huis

138 km

Proficiat 👍👌❗️

Luc Claeys 2016-06-06 11:51:26

Merci Luc, en tot in de spinning.

Lucienne 2016-06-06 17:16:56

Het was een super fietsweekend!! Voor herhaling vatbaar... Mooie omgeving, mooi logement, leuke fietsvrienden...kortom ontspanning & veel plezier 👍👍🚴🏻🚴🏻