Na een vroegochtendtrip terug naar huis.

België, Dentergem

Om 05u45 zet ik de wekker af. We schieten meteen onze kleren in, drinken iets en eten elk een banaan.
Onze gesmeerde boterhammen nemen we mee in de rugzak, samen met een drankje.
We stappen de auto in en volgen de gps aanwijzingen naar het vooraf gemerkte punt in het bos zo dicht mogelijk bij een uitkijktoren, nl.op de parking van een horecazaak. Nu navigeren we te voet naar de toren...niet zo makkelijk in het luttele maanlicht. Normaal zou dat een 10 tal minuutjes duren, maar we doen er iets langer over, omdat we enkele keer vornij de toren lopen, maar hem niet zien... Uiteindelijk arriveren we tussen 7 en 7u30 op de toren, en het wordt snel licht. Het ideale moment en de ideale plek om wild te spotten...maar helaas is er mist.
Om 10 uur moeten we uitchecken uit ons huisje in het Bospark, dus we keren maar terug, alweer zonder fantastische verhalen en/of foto's. Op de terugweg nemen we nog wat foto's , en net terug bij de auto zien we toch nog wilde zwijnen. ..alleen het zijn geen echte😊
Terug in de "schaapskooi" laden we snel de auto in en we gaan nog eens langs de Jumbo winkel om wat van dat lekker Gelders brood in te kopen voor thuis.
De terugweg naar Wakken verloopt redelijk blot, al is het toch best druk op de snelweg.
Het was een fijne week, en de Veluwe is zeker voor herhaling vatbaar.