Chemin des trois Calvaires en Chemin de la Forge Subtile

Frankrijk, Bailleul la Vallée

Vandaag laat vertrokken, 't was bijna middag, maar uiteindelijk toch een goeie 15 km gewandeld. We begonnen met een wandeling vanuit Bailleul van bijna 10 km en daar we deze rond 13.45 reeds hadden afgewerkt, besloten we er nog een wandlingetje bij te doen van 5,3 km vanuit een dorpje verder, nl. Fresne Cauverville.
Het valt ons op dat er weinig permanente bewoners zijn op het Normandisch platteland. Heel veel van die typische huisjes hier zijn volledig afgesloten, en worden volgens ons dus alleen als vakantiehuisjes gebruikt, en dan nog meestal slechts in de zomer blijkbaar...jammer!!
Het bleef weer zo goed als droog en op het einde van de wandeling, had ik zelfs mijn fleecevest uit gedaan, zo warm had ik het.
De natuur is blijkbaar toch ook verward, want we zagen vanalles in bloei staan, precies lente ipv winter,...en morgen is het Kerstavond !!!

In 2015 wordt dat toch weer een stapvakantie denk ik. Alvast een prettige kerstavond en een gezellig verblijf.

Oswald 2014-12-23 17:33:39

Weet ik nog zo zeker niet hoor...je ziet ons hier nu niet rondstrompellen als petje en metje, met stijve spieren!!! Bedankt voor de wensen, en als we (fiets)plannen hebben,hoor je er wel van!!

lucienne 2014-12-23 19:11:18

Seppen en zijnen Kobbe wensen jullie een heel mooie Kerstavond en Kerstdag.

Seppen 2014-12-23 20:37:00

ziet er inderdaad prachtig uit daar. met zacht weer en weinig publiek. ondertussen zit ik thuis met een hevige verkoudheid. amuseer jullie en beste wensen! doei, ivan

ivan 2014-12-23 21:00:09

Tis precies alsof ge in een kerstkaartje zit!;) Zalig kerstfeest ho ho ho!!!!:p

Frank 2014-12-24 12:32:26

Is dat die kalkoen op de foto dat jullie vanavond gaan opeten ?

Luc Claeys 2014-12-24 17:31:26

Ja daar dachten wij wel even aan toen we die zagen, maar we zouden daar toch ferm lang aan moeten eten hebben hoor met twee!!!