Zomer in april.

België, Robertville

Vannacht was het toch behoorlijk fris maar Arne sliep de klok rond zonder problemen. Deze morgen was het eerst ook nog redelijk fris, maar de zon was al vroeg van de partij. Daar we gisteren bij gebrek aan tijd en beetje vlug vlug door Monschau waren gereden, besloten we eerst nog eens terug te rijden naar het middeleeuws stadje. We konden er lekker eten op een prachtig zonnig terras. Daarna ging het bergop terug richting Vennbahn...dat was zweten geblazen.
De Arne-fiets blijft voor miserie zorgen...om de haverklap moeten de mekaniekers sleutelen. De kilometers gaan dus heel traag... Omstreeks 14.00 hadden we welgeteld 7 km op de teller staan !!!
Maar het weer en de omgeving zijn zo mooi dat de sfeer niet meer stuk kan.
Nu zitten we bij St Robert op een camping.
Daarstraks ik compleet gefrustreerd na een tegenslaande douche ervaring...Het waren van die douches met 1 euro. Dus ik helemaal klaar om te douchen, en muntje erin...ijskoud water.....blijft ijskoud.,.al halfgeirriteerd naar buiten, met alleen een handdoek rond me gewikkeld om hulp.Niemand te zien. Terwijl ik me begin aan te kleden komt de campinguitbater, wrikkelt wat aan het kastje en belooft dat alles nu 100 procent ok is. Ik begin van voor af aan....nog steeds ijskoud water. Nu ben ik ronduit razend!!! Ik geef het op en als het van mij afhangt dan vertrek ik hier morgen zonder betalen.
Ik doe mijn verhaal aan de mannen.... En nu zijn zij naar de douches...op hoop van zegen.
Woensdag
Goed geslapen, nu hoogzomer!!gisteren toch nog kunnen douchen;-)