Terug naar huis.

België, Dentergem

Danilo was weer vroeg wakker deze morgen, dus waren we snel klaar...te snel eigenlijk, want we waren pas om 9.30 verwacht in de garage in St Vith.
We rijden dus maar richting St Vith en wandelen er nog wat in het stadje tot we naar de garage kunnen.
Om 9.15 stappen we er binnen en het bestelde onderdeel was er 5 minuutjes eerder ook geleverd.
Auto binnengereden en meteen gestart aan de herstelling...Althans dat dachten we...maar het verloopstuk met specifieke maten om de wielen los te maken...wat bij de auto hoort, was blijkbaar niet vindbaar. Danilo belde naar zijn gewone garagist, die hem kon vertellen dat het stuk in het handschoenkastje zat. Oef, de herstelling kon nu toch afgewerkt worden. In een kwartierke was de klus geklaard.
Het verschil was enorm, de auto reed weer geruisloos.
We zetten koers richting Mons, waar Danilo een goed Italiaans Restaurant kent, want nu gaan we toch eens lekker uit eten.

Na Mons en een lekkere pizza, rijden we op de gewone baan verder richting Geraardsbergen. Daar in de buurt had Danilo gisteravond nog een wandeling van 7 km uitgestippeld.
We vreesden nog even dat we nu misschien onze eerste regenvlaag zouden krijgen...want we hadden de weerprognoses niet bekeken...maar nee hoor, ook deze laatste tocht hielden we het droog.

Onze totale wandelafstand van de week zal toch zo'n 60 km bedragen, lang niet slecht zou ik zeggen, voor 2 "oudjes" als wij.😉