Dag 1: fietstocht de Ruiten Aa route

Nederland, Ter Apel

Deze morgen bij het ontbijt, meteen een leuke verrassing: een reetje kwam rustig knabbelen aan de struiken in de tuin.
We gaan eerst wat inkopen doen in de Coop en zien bij de toeristen info om wat plannetjes van fiets en wandeltochten. Dat dachten we, maar alweer pech: toeristische dienst pas open tussen 13 en 16 uur. Dan vertrekken we maar op goed geluk in de richting van een route die ik zag op de fietskaart van Nederland.
Maar weer hebben we tegenslag: we zijn het erf nog niet afgereden, of ik stel een lekke band vast...vooraan.
Tegen dat dit euvel is opgelost is het intussen middag geworden en besluiten we onze broodjes op te eten in het appartement....
Daarna kunnen eindelijk starten.En we vinden al snel de wegwijzers van de Ruiten Aa route.
Het is een mooie route, met heel leuke en gevarieerde fietspaden. Tegen 16.00 zijn we terug bij het logement, op tijd voor Paul en Ingrid die rond 17.00 a 18.00 zouden aankomen.
We hebben toch 50 km gefietst, met alweer een strakke wind.

Hy Lu, Je maakt me wat.... En er zijn nog veel van die mooie routes aldaar..... Veel plezier met alles.