Overnachten in een pod.

Nederland, Drimmelen

Na een bezoekje met koffietafel en superlekkere chocoladetaart voor Iben's verjaardag, zijn we vertrokken...De auto was deze voormiddag al volgeladen voor een weekje herfst in Nederland. Onze eerste stopplaats op weg naar de Veluwe is in Drimmelen bij het natuurpark De Biesbosch. Een minicamping op de boerderij met pod's, van die mini houten huisjes met een bed, een tafeltje en 2 stoelen .
We komen aan iets over 20 u.We bellen aan bij het huis waar we normaal moeten aanmelden, maar aangezien we buiten de normale inchecktijd zijn, is er niemand. Er is wel een licht aan bij 1 van de pod's, en er hangt een briefje aan de deur met onze naam en uitleg over waar we het sanitair kunnen vinden.Het sanitair is netjes en het is er mooi warm, ook al is het buitdn tegen het vriespunt.
We treffen er een assortimentje oploskoffietjes en thee's en enkele koekjes en een waterkoker. Meer moet dat niet zijn om het hier gezellig te maken. En in een koelkast naast het sanitair gebouw kun je plaatselijke biertjes en frisdrank uitnemen en staan er ook glazen...gewoon mee te nemen in vertrouwen, en later af te rekenen.
Zeker ook een aanrader voor wie hier op fietsverlof in de buurt komt, als overnachtingsadresje...
Morgen zal de eerste verrassing van de dag zijn, om te zien hoe de omgeving hier is...We moeten morgen nog ongeveer een uurtje verder rijden naar ons Roompotverblijf voor een week, maar plannen nog eerst een wandeling in het Biesbosch.

Dat ziet er best gezellig uit ! T amuzeleute,!