"We did it" bijna 25 km vandaag.

België, Voeren

Ik ben toch nog geen gps expert vrees ik...Deze morgen zijn we per abuis een stuk op onze stappen teruggekeerd op het spoor van gisteren. Dat leek eerst normaal ,maar het duurde te lang....Daarna zijn we onze route beginnen aanpassen om toch te proberen op de bedoelde route terug naar Margraten te komen, zonder gps dus, met de bedoeling na enige tijd toch weer op het spoor te komen. Op een bepaald moment zagen we dat de km tot einddoel steeds terug verhoogden...en we waren trouwens al gestart met nog 26 km te gaan ipv 20 !? Op den duur begrepen we er niks meer van...maar we naderden wel het spoor in de nabijheid van het Geuldal. We waren al heel blij terug op gps verder te kunnen stappen, maar toen we het brugje over de Geul overstaken, werden we euforisch...plots sprong de afstand naar doel op 11,5 km....glorie halleluja we zouden er misschien toch nog geraken!!! Desnoods konden we nog altijd de bus nemen van Gulpen tot Margraten, en op die manier 6 km inkorten.
Maar we wilden er nu voor gaan en de volledige afstand te voet doen...de laatste km's waren wel lastig, want intussen was het ook behoorlijk warm geworden.
De omgeving was prachtig en het weer zonniger dan de vorige dagen, gelukkig met een frisse bries, daar waar we in open velden waren.
Maar eind goed, al goed, we hebben het gehaald, nu nog lekker genieten van ons avondmaal.

Proficiat!! Als je morgen start, bij sporenbeheer altijd eerst het huidige spoor wissen, en dan het te lopen spoor inladen.