Wakken, Palma de Mallorca

Spanje, Palma

Gisteren was in feite al een congé-dagje, want de dag begon met een verrassingsontbijt voor moederdag, ons aangeboden door Frank en Sara.
Het was zo uitgebreid, dat we genoeg hadden om ervan te lunchen ook. In de namiddag zijn we met Danilo gaan stappen, 9 km, rond Gullegem, Het Meiboompad. En Annie had intussen lekker gekookt voor ons, met verse asperges en gerookte zalm...mmmm.
Om 22.00 uur lagen we in bed, want om 03.00 moesten we er al uit om op tijd in Zaventem te zijn.
Alles verliep vlotjes, de autoparking in Machelen, de bus naar de luchthaven, de bagagedrop. Dan was het toch lang wachten op de vlucht. De vlucht verliep ook prima, en het zicht op de bergen tijdens het overvliegen was prachtig.
Bij aankomst in PALMA duurde het wat eer we onze bagage terug hadden en de bus nr 21 die Vos travel ons aanraadde, was wel goed, maar de buschauffeur beweerde het hotel niet te kennen...we hebben dan maar een taxi genomen, wat ons uiteindelijk slechts een 3 tal euro meer kostte.
De bagage konden we achterlaten in het hotel, maar de kamer was nog niet klaar natuurlijk.
We zijn dan maar richting strand gewandeld, want het was bijna middag en we kregen honger. We hebben een lekkere mediterrane salade gegeten op den boulevard. Dan hebben we besloten om de uitstap richting Soller die we min of meer hadden gepland toch maar niet te doen, bij gebrek aan tijd om nog al die verplaatsingen te doen, en nog voldoende te kunnen genieten ervan.
We zijn al eens gaan verkennen waar we morgen onze huurfietsen mogen afhalen en intussen konden we al naar onze kamer, waar we wat aan het relaxen zijn, want uiteindelijk zijn we al van 03.00 uur op den tjool met amper 5 uurtjes nachtrust.
Na het avondeten spreken we misschien af met Paul en Ingrid.
Toch al wat impressies op foto genomen.