Terugweg aangevat...

Nederland, Meerssen

Deze morgen bestelden wij ons ontbijt een halfuurtje vroeger om onze 80 km richting volgende camping op tijd rond te krijgen. Het had de hele nacht nogal wat geregend, maar toch konden we vertrekken zonder regenkleding. Het eerste stuk richting 3 landenpunt viel nogal zwaar uit...na 1 á 1,5 uur fietsen hadden we nog maar een 12 km denk ik... De terugweg verliep gelukkig veel vlotter zodat we toch hoop begonnen te krijgen op tijd de camping te bereiken. Het was echter nog niet gedaan met klimmen, we hebben weer zo'n 800 klimmeters vandaag. Rond 16 u kregen we bovendien een bui te verwerken. Daarna klaarde het weer op en we konden zelfs nog een zonnig terrasje meepikken. We komen rond 17.45 aan op de camping en zetten vlotjes de tent op. Ik ga op weg om me te douchen en plots begint het te gieten...gelukkig dus de tent net compleet gezet en alles erin gelegd...excellent timing!
Nu is Chris gaan douchen en hopelijk kunnen we nog wat eten in het restaurant van de camping.
Dat kon dus lekker en goedkoop...helaas op zijn Hollands dus zonder mondmasker opgediend... Morgen zijn we weer op Belgische grond...of water...want we overnachten in een boot.

Weeral volop in het groen. Wat waren ze daar in die rotsen aan het maken?

Ria 2020-07-28 14:17:53

Het zijn oude mergelgrotten.