Verhuisdag .

Frankrijk, Luttenbach-près-Munster

Vannacht kregen we dan toch onweer...en ferm, de regen viel met bakken uit de hemel. Op een gegeven moment voelde ik nattigheid, maar dan letterlijk. De grond kon waarschijnlijk de regen niet op tijd slikken , waardoor er water door het grondzeil naar boven drong. Chris maakt zich weinig zorgen : "voorlopig liggen we nog droog op ons matje" zegt hij droogjes, draait zich om en slaapt verder. Ik ben nog enkele uren zoet met het bedenken van allerlei rampscenario's en hun aangepastte oplossing...maar val uiteindelijk ook weer in slaap.
Deze morgen was het weer droog en zonnig en konden we ondanks alles zo goed als alles droog in de auto krijgen voor de campingwissel.
We rijden richting Col de la Schlucht naar Camping Les Amis de la Nature.
Het is intussen snikheet geworden en ons installeren in de middagzon wordt een zweterig gedoe.
Er is een restaurantje op de camping, dus gaan we daar iets eten als we klaar zijn met de inrichting van ons perceel. Daarna ga we nog een klein verkenningstochtje doen met de fiets tot het stadje Munster op een 3-tal km van hier. We vinden er nog een stokbroodje en wat worst en appelsap, ondanks het feit dat het zondag is, dus canavond eten we bij de tent.
Voor morgen hebben we nog niet echt plannen, en dit verslag online krijgen zal ook weer met de "trukendoos" moeten gebeuren, want de wifi hier is een boeltje...