De betere dag qua weerstoestand.

België, Marche-en-Famenne

Het Songfestival werd een flop voor België, en het winnend lied, van Italia, was helemaal ons ding niet...wij vinden het niveau in The Voice beter dan bij Eurosong.

De buienradar voorspelt vandaag een droge dag met zelfs wat zon...we gaan dus voor de langste wandeling op de kaart, om en bij 14 km: wandeling nr 14 Gui genaamd. We starten aan het kerkhof van Aye en lopen een groot stuk op de GR 577.
We stappen ook een tijdje op de Eurovélo 5, misschien komen we binnen enkele maand hier ook nog eens langs met onze fietsen...dat was ons niet meteen helemaal duidelijk.
We komen ook voorbij een observatorium van de sterrenwacht in Humain.
Al bij al een heel toffe gevarieerde wandeltocht.
Ik schrijf dit verslagje nu van op ons terrasje in de zon en uit de wind... best te genieten.

En is er geklommen ook ? Deugddoend weekendje zo te zien. Het verblijf ziet er echt tof uit

Ria 2021-05-23 21:21:24

Mooi

Brigitte 2021-05-23 23:54:43

Nee helaas is het klimmen niet kunnen doorgaan...regen wind...zal voor andere keer zijn.