Aankomst en eerste wandeling in Margraten.

Nederland, Margraten

Om 09.00 stipt, zoals afgesproken, komt Danilo aan in Wakken, om me op te pikken.
De route van een goeie 200 km richting Voerstreek verloopt heel vlot, omdat het zondag is waarschijnlijk.
We gaan nog eerst wat om te eten en te drinken halen in een supermarktje op 4 km van ons hotel, voor 5 euro zijn we gesteld, elk een ministolletje met amandelspijs en en een laté machiatto.
Onmiddellijk van bij ons hotel vertrekt de eerste wandeling van 11 km. We proberen nog eerst wat met de geschreven route aanwijzingen te navigeren, maar algauw wordt het duidelijk dat mijn spoedcursus wandelen met gps, van gisteren meer dan de moeite waard was...We vertrouwen volkomen op het gps spoor en genieten volop van de mooie omgeving.
Rond 16.00 komen we al terug bij het hotel aan, en worden we verwelkomd door de gastvrouw, die Duitse roots lijkt te hebben, ofwel is het omdat we hier ook dicht bij Duitsland zitten uiteindelijk.
Vanavond gaan we iets eten in Valkenburg, hier amper 5 km vandaan.
Voor morgen hebben we een lunchpakket besteld.

Update na avondeten:
De vegetarische tagliatelli in Valkenburg heeft ongelooflijk gesmaakt, verse spinazie en lekkere paddestoelen in een kruidenkaassausje...mmmm..en als toetje een lekkere cappucino voor mij en een citroenthee voor Danilo.
En nu liggen we languit op bed ons verslag te schrijven...meer moest dat niet zijn voor vandaag.
Morgen hebben we 16 km voor de boeg, richting 2de hotel in Teuven. We zien het zitten.