Stiltedag.

België, Opglabbeek

Na 110 km fietsen en 21 km stappen deze week, zijn mijn spiertjes aan een rustdagje toe. En , zo'n locatie, daar moet je toch ook ten volle van genieten. We hebben nog niet eens het domein verkend waar we logeren. Punt 1 op het dagprogramma : inkopen doen voor enkele dagen. Punt 2: eens rond de vijver wandelen en wat foto's nemen van ons piepklein huisje, om aan Oswald's nieuwsgierigheid te voldoen ☺. Tegen dan is het tijd om eten klaar te maken en het wordt een ware feestdis vandaag : kabeljauw, lekkere puree van aardappeltjes van Maarten en gestoofde prei ook van de CSA boerderij meegebracht. Een glaasje Portugese Rosé maakt het geheel af.
Na de middag koesteren we ons in de zeteltjes bij de houtkachel, met elk een boek in de hand. Zalig.
We lezen tot de zo'n ondergaat, met af en toe een koffiepauze.
Hier kun je dus echt op stilte vakantie!!

👍 🍻

Oswald 2015-11-11 12:17:04

precies een sprookje! om het met de woorden van Peter Sagan te zeggen... people forget to live their lives...whell you two do not!

Frank 2015-11-11 17:09:52

Ja dat huisje is echt een sprookjeslocatie !!!

Lucienne 2015-11-13 16:52:17

Dat huisje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!