TPT richting Zuid, door Sheffield.

Verenigd Koninkrijk, Mosborough

Gisteravond was het heel leuk met Kath en Nigel, en Richard was er zelfs ook bij met zijn vrouw Carol. Ik heb een foto van ons allen samen, maar voor de een of andere reden lukt het me niet die hier nu op te laden.

Het was vandaag weer veel op en neer, en het stuk dwars door het drukke verkeer van Sheffield was niet echt leuk. Die Noord Zuid variatie van de TPT zou ik denkelijk niet meteen aanraden. Blijf eerder de hoofdroute volgen, van W naar O of omgekeerd.

We slaagden er toch weer in om een stempel te bemachtigen voor op onze kaart, maar ik ben niet zeker dat we er genoeg zullen bemachtigen voor het certificaat.

Tegen het einde van de rit stonden we na te kijken welke route we best zouden volgen naar ons hotel. Er kwam een fietser voorbij die voorstelde ons de interessantste weg te tonen qua hoogteprofiel, want hij woonde zelf in Mosborough. Dat voorstel namen wij met graagte aan, maar hem volgen was niet altijd even gemakkelijk...hij reed nl. met speedpedelec, met turbo...Stond niet af... en hij stopte wel regelmatig toen hij zag dat we achterop geraakten...maar toch was ik behoorlijk versleten, toen David ons voor het hotel achterliet....
Het hotel is een soort kasteeltje, dat David het "haunted house" noemde.

Morgen hadden we normaal weer een rustdag ingepland, maar we weten nog niet of we ons daar aan zullen houden, want de etappe erna lijkt ons nogal zwaar met meer dan 100 km...
Afwachten wat Chris straks uit zijn mouw schud....

Geen vertrouwen meer in de mouw van Chris? 😉 T ziet er daar toch niet mis uit.

Oswald 2018-07-26 08:25:44

zijn het korte of lange mouwen