Afstandsrekord...eindelijk bijna 50 km gehaald.

België, Burg-Reuland

Het was vannacht nogal koud, maar Arne heeft daar gelukkig geen last van...hij zet zijn muts op ,doet zijn handschoenen aan, kruipt diep in zijn slaapzak en hij slaapt de klok rond. Je kunt hem 's morgens met matras en al buiten trekken...hij slaapt voort.
Maar eens hij wakker is helpt hij flink mee met tenten afbreken en tassen vullen en fietsen opladen. Daar we niet te vroeg uit de tent kunnen komen wegens " te koud " en we dan nog veel werk hebben om klaar te zijn, is het alweer over 10.30 eer we op onze fietsen zitten.
Maar het is nu echt zomer en de Vennbahn komt nog mooier met de kilometer. We willen nu eindelijk wat km 's doen....en uiteindelijk lukt dat , maar we vinden geen camping meer, dus nemen we maar eens een hotel en genieten van wat luxe.

Ziet er leuke route uit!!, :-)

veerle 2015-04-15 19:54:32

Alléz, opvolging verzekerd.......en hij zorgt nog voor goed weer ook! Burg-Reuland, Ouren en omstreken roept aangename herinneringen op..... Succes van ons beiden.

seppen en zijn kobbe 2015-04-16 18:23:09

Merci,merci....alles valt reuze mee.