Klein Zwitserland wandelpad Kerkom

België, Boutersem

De zon was deze morgen meteen van de partij maar met 1 graad buiten op een bankje picknicken zagen we precies toch niet echt zitten..
Dus profiteerde ik maar weer van ons latere vertrekuur, om wat een pompoensoep te maken en wat voor te bereiden voor het avondmaal.
We middagmalen vroeg en nemen de auto naar Kerkom , zo is de kans op overlappende wandelroutes kleiner. We vertrekken rond het middaguur aan het startpunt van de Klein Zwitserland wandeling. Die bestaat uit 2 lussen die een 8 vormen. De eerste lus zou ik meest aanbevelen als je een korte wandeling wenst te doen , van zo'n 4 km. De lus van 6 km gaat richting plaatselijk riviertje de Velp en bevat helaas weer een minder stuk drukkere baan op het einde. De omgeving blijft schitterend.
Op de terugweg stoppen we bij een bakker voor brood en wat beleg voor de komende dagen.
Nu zijn we alweer heel gelukkig om warm in de zetel te zitten...meer hoeft dat niet meer te zijn.

Bekijk mijn activiteit op Strava: https://strava.app.link/m7L6yCOqNlb

Het Hageland is toch mooi hé!

Hugo 2021-12-07 16:07:59

Wreed scooone, mor toch veeeele sliek.........

Jos 2021-12-07 17:48:29

Met goeie hoge wandelschoenen en wat korte stapjes af en toe, lukt het best.

Lucienne 2021-12-07 18:57:34

het hageland, altijd mooi, ook om te fietsen een aanrader