Meer dan 90 km voor onze laatste dag hier.

Frankrijk, Saint-Aubin-du-Cormier

Gisteravond vonden we verschillende "randonés vélo" van de stad Rennes. Chris breidde er drie aan elkaar om op die manier een complete route van een goede 90 km te hebben.
We starten op de parking van een E.Leclerc winkel in Noyal sur Vilaine. De Vilaine zien we echter niet, wel mooue stadsparken. Daarna krijgen we een minder stuk, waar de drie stukken dichts bij de stad samen komen...een beetje hectisch...goeie oefening in "door een onbekende stadsomgeving fietsen". Het valt op dat er in Frankrijk ook moeite wordt gedaan voor de fietsers, al is het niet altijd eenvoufig om fietsstroken te vinden....Maar na dat drukkere deel volgen vele gevarieerde km fietsen, met toch weer mooi zonnig weer, en niet te warm. Deze morgen leek het nog even een grijze dag te worden nochthans.

We zijn best tevreden van onze eerste week Bretagne. Het huisje was top en het weer super, als je ziet wat sommige toeristen bvb in Griekenland nu meemaken.
Morgen verhuizen we dus 200 km verder en ziiten we dichter bij zee. Er wordt minder weer voorspeld, maar OK we zien wel wat er kan en wat niet.

We fietsten deze week zo'n 300 km bijéén en stapten nog eens een goeie 20 km ook.

het was echt wel een puur natuur vakantie zo te zien, in Brugge vallen de temperaturen heel goed mee, we krijgen ook wat regenbuitjes te verwerken, alé wij wel, bij Jos aan de kust wat minder. t voordeel is dat we geen water gaan moeten geven de komende week want er wordt nog vrijwel dagelijks een regenbuitje verwacht. we zijn voorlopig kontent met de hier 20 graden .... wij houden vakantie in eigen land: circusoptreden in fort van Beieren, in Lissewege mosseltjes gaan eten in t vaartje, workshop vilten en volksdansen aldaar. wegens fikse verkoudheid stellen we onze zoektochten nog wat uit .... benieuwd wat jullie volgende bestemming is .