Lac de Taney

Zwitserland, Monthey

Mijn nek ziet er deze morgen veel beter uit. Toch even tonen bij de apotheek aan de overkant voor alle zekerheid. Paar keer per dag aloë vera aan smeren en afdekken in de zon zou het moeten oplossen.

Tegen 8u is Jan er en dan vertrekken we met 2 auto's en deze keer met heel de bende voor een wandeling naar een bergmeer en om er eventueel te zwemmen.
De heenwandeling is redelijk steil en zwaar voor ons...de jeugd huppelt naar boven. De beloning voor deze noeste arbeid is echter groot als we het meer bereiken... zo mooi !!

Ook al begon het wat te regenen en te donderen in de verte tijdens de wandeling er naartoe, eens bij het meer is er weer één en al zon en iedereen heeft zin op afkoeling in het meer...
We zijn er zo goed als alleen en het is gewoon zalig genieten...

Na een tweede zwembeurt laten we ons eerst wat opdrogen in de zon . Nu belonen we onszelf nog eens met een ijsje bij een zelfbedieningskiosk.

Daarna wandelen we nog rond het meer en vangen we de steile afdaling aan, terug naar de auto's toe.

Het begint opnieuw te donderen en te regenen...en tegen dat we bij de auto's zijn begint het te gieten.

Zalige dag alweer.

En met twee improvisatuekoks in huis horen we Chris niet klagen.

T ziet er daar zalig uit. Natuurzwemmen mmmmm