Op weg naar Marrakech

België, Bassilly

Zoals gepland zitten we reeds om 9 uur op de fiets. Aangezien we vertrekken langs de Vijveweg, nemen we een foto met de Kerk van Wakken en de Molen als startfoto.
Eerst hebben we dan 22 km verbindingsroute tot aan de aansluiting met de Taalgrensroute... we krijgen Tiegemberg meteen als voorgerecht aangeboden.
Ook de start van de effectieve route vraagt meteen het uiterste van onszelf...als hoofdschotel krijgen we de Kluisberg. We voelen ons precies weer in de UK...dismount and PUSH!
Gelukkig hebben we daarna het zwaarste gehad en fietsen we veel op een oude spoorweg.
Bij Flobecq gaan we iets drinken op een terras. De kelner doet ons twijfelen over zijn Corona-aanpak....(zie foto).
Het blijft lang overtrokken, maar de laatste 10 km is de zon van de partij en we komen zwetend aan bij onze B&B La Mazerine in Bassilly.
Ook hier worden we zonder masker verwelkomd...ik had het mijne wel opgezet bij het aanbellen.
Als je de foto's van de kamer ziet, zul je begrijpen waarom ik schrijf "op weg naar Marrakech" Ja, het is de naam van onze kamer, waar verder alles picobello in orde is trouwens.

Succes met jullie reis! En vooral: keep it safe!