Een nieuwe vakantiefietser is geboren.

België, Lendelede

Aleksei ziet het nog steeds ferm zitten om verder te fietsen deze morgen, en de zon is vandaag reeds van bij de start van de partij. De uitgestippelde route is alweer prima en heel autoluw.

In Izegem komen we langs een Delhaize waar we wat koekebrood kopen voor morgen en wat extra drank voor onderweg.
We fietsen 10 km over de Stroroute in de buurt van Zonnebeke en lunchen deze keer met zicht op het Tynecot Cemetary. Tegen 13.30 komen we langs Geluwe en gaan op bezoek bij Veerle, Kim en Aria, een welgekomen tussenstop met koffie en koekjes .Dan hebben we nog zo' n 30 km te fietsen en het is intussen behoorlijk warm. Maar het blijft genieten en tateren geblazen met Aleksei ...zonder adem zit hij alvast niet. En soms moet ik mijn batterij gebruiken om gewoon te kunnen volgen , vooral bij het klimmen. Jong zijn is toch leuk...jammer dat je dat soms maar laat beseft.
Rond 17 u komen we weer aan bij de Steenuil in Lendelede en gaan we om beurt douchen, want we gaan naar 't frituur. "All you can friet" is maar een goeie kilometer hier vandaan.
't Is hier zalig rustig tussen de koeien. Maar nu roept UNO mij alweer weg !!!!!

Amaai, zoveeeel friet! Geniet nog van laatste momentjes xxx

Veerle 2023-08-10 19:40:57

Was niet voor hem alleen hoor...hahaha