Aangekomen bij Chateau Latour in Virton.

België, Virton

Deze morgen rond 09.00 uit Wevelgem vertrokken. Eerste halte, zo'n 170 km verder, bij Jan en Fanny in Bierwart. We hebben eerst samen een wandeling gedaan van zo'n 6 km in Le bois de Bierwart, Chloe en Maffy waren er ook graag bij.
Dan nog samen een hapje eten en onze tocht ging verder richting Virton.
Hoe dichter we bij onze bestemming kwamen, hoe blijer we werden met het mooie landschap. Nu werd onze nieuwsgierigheid naar Châteaux Latour groot. Zodra we er aankwamen, zag het er goed uit.
Ons dossier van Europ'Aventure lag klaar en de meeste vragen waar we mee zaten werden snel beantwoord. We hebben kamer 11 en zitten nu op de binnenkoer van ons kasteel een "amuse bouche" te eten in afwachting van ons drie gangen menu. We zien het zitten...en morgen begint het serieuze werk.

Locatie ziet er goed uit. Dat stappen zou al niet meer moten van mij.

oswald 2014-06-21 19:21:30

't is een keer iets anders dan een tentje om in te slapen :-)

Chris 2014-06-21 20:27:06

Ja...heel anders!!!

Lucienne 2014-06-21 20:37:51

Amai schoon optrekske!

Frank 2014-06-22 09:24:16

JAAALOOOEEERS Wacht maar tot 5 juli, dan bombardeer ik je elke dag met een uitgebreide, ultragedetailleerde mail over mijn avonturen :P

Marijke 2014-06-23 16:54:09

Aja,ook via Pindat!?

Lucienne 2014-06-25 19:43:40

Ma nee was een grapje, ik hou mijn verhalen voor achteraf :p