We are going overseas!!!

Verenigd Koninkrijk, Plymouth

Deze morgen zijn we gestart zonder grote ambitie om de boot in Roscoff nog te halen, want we waren nog op een goeie 50 km afstand en aangezien de boot tijdens de week rond 15.30 vaart...zagen we de kans klein om dit te halen.
Maar we zijn redelijk vroeg klaar deze morgen en tegen de middag hebben we reeds zo'n 20 km erop zitten, en we beginnen er toch in te geloven, dat we misschien een klein kansje hebben het te halen.
We fietsen dusje ietsje minder aandachtig voor de omgeving voorbij St Pol de Léon en ook van Roscoff zelf hebben we niet veel opgemerkt.
De laatste klimmetje, die soms best nijdig waren probeerden we onze klimspieren, die schrikkelijke tegenspartelden, te negeren.
Rond 15.00 u kwamen we bij de ferry terminal aan. Terwijl ik bij de fietsen blijf waken, fixed Chris onze tickets, en vermits de boot slechts om 16.00 vertrekt, hebben wij rustig de tijd om aan boord te gaan.
We komen rond 21.30 Engelse tijd aan in Plymouth en hebben niks kunnen reserveren om te overnachten....we hopen dat Plymouth voorzien is op late incheckers omwille van de boten...
Rest volgt later!!!
OK, het is nu 23.00 uur Engelse tijd en we zitten in een jeugdherberg in Plymouth...eind goed al goed!!!