Bornival - Antoing 78 km

België, Péronnes

Vannacht heeft het water gegoten...ik heb daardoor lang wakker gelegen en allerlei rampscenario speelden door mijn hoofd: overal water op onze route, of vervoer regelen met onze fietsen in een paardenkar vermits we op een paardenwei staan...Maar niets van dit alles bleek nodig , want het bleef de hele dag droog en nu zitten we weer op ons gezellig terrasje in Antoing.
We fietsten deze morgen langs het hellend vlak van Ronquieres, maar door begroeiing konden we er feitelijk niet zoveel van zien.
We aten onze broodjes op,op een bankje langs de sporen, net voorbij Paira Daizza. We fietsen de hele dag door een mooi heuvelachtig landschap.
Nu we hier terug op dat zalig terrasje zitten, zijn we het er roerend over eens : dit is met glans het beste verblijf dat we hadden tijdens de hele reis, dus best leuk om er nog eens te zijn. Het zou ook een fijn adresje zijn voor een herfstvakantie, om te wandelen.
Morgen zijn we weer thuis....

Toch wel geluk gehad met het weer tijdens jullie vakantie he, Kom wel thuis !

Ria 2021-08-03 20:52:10

Twas een genoegen om jullie te volgen

Eveline 2021-08-03 21:30:00

Was leuk om jullie te kunnen volgen.