Afspraak met Marijke en co.

Zwitserland, Lausanne

We zijn er toch in geslaagd om omstreeks 09.30 te vertrekken. De tent was deze keer mooi droog, dat scheelt ook.
We vorderen goed in de voormiddag, maar in de namiddag krijgen we wat beklimmingetjes en het is behoorlijk warm.
Het ziet ernaar uit dat we redelijk vroeg bij Marijke zullen aankomen...tot we ergens door een onoplettendheid
tijdens een afdaling de route nr 5 bijster geraken. Op een gegeven ogenblik begint het er plots te klimmen, en serieus te klimmen. Uiteindelijk stappen we alletwee af en duwe onze fiets met veel moeite naar boven. Daar zien we dat het een helling van 15 % was!!! Boven gekomen dus geen fietswegwijzer meer te zien, wel eenpijl richting Lausanne, die dan maar op goed geluk volgen. We zien op de kaart dat we aan de verkeerde kant van de stad zitten....dus laten we de gps navigeren naar de camping. Dan volgt een hectisch stuk van zo'n 8 km. Bij aankomst bij de camping zien we opnieuw nr 5 verschijnen op de wegwijzers!!!
Marijke komt ons tegemoet en vraagt aan de receptie om naast hen te staan omte kamperen,en het kan.Leuk!!
We spenderen een leuke avond samen en eten lekkere spaghetti met kaassaus en hesp. Ook Quincy 's vriend Lieven leren we zo kennen...toffe bende.