Op naar opa Nederland.

Nederland, Goes

Deze morgen nog brood kunnen kopen bij de bakker op de camping, en ontbeten in de recreatieruimte van de camping. Daarna ging het richting Breskens om de overzetboot te nemen over de Westerschelde. We waren er al om 10 u. Nooit eerder zag ik er zo'n lange rij aanschuiven...Het duurde maar eventjes tot rond 11u30 eer we eindelijk op de boot raakten. Er was een boot in herstelling, en er was bovendien iets te doen in Middelburg, waar heel veel volk naartoe ging..
Daarna reden we nog op 't gemak richting Veerse meer, waar Geert en Sonja op de camping verbleven. Rond een uur of 4 in de namiddag worden we ontvangen door Sonja, want Geert werkt nog tot rond 17 u.
Het is leuk om ze nog eens terug te zien, ze zijn nog precies dezelfde. Geert verwent ons met lekkere kip op de bbq, met frietjes en een ijsje als dessert.
En als in de tijd wordt er 's avonds nog een spelletje gespeeld: rumicub.
Nu slapen we in onze tentjes in Geert en Sonja's voortuintje, we kunnen er net staan.
Ik ga hier weer geen foto's meer kunnen bijzetten, want het is al te laat, en mijn tentgenote (Flora) slaapt al, ik wil ze niet storen.
Morgen begint de terugweg.