Korte rit vandaag,wegens: verzopen.

Verenigd Koninkrijk, Lincoln

Het was al aan het druppelen toen we deze morgen zijn gestart...De route was nochthans weer volkomen autovrij langs het water met regelmatig mooie kunstwerken van hout of metaal...waarvan ik er slechts eentje fotografeerde, toen het nog niet aan het doorregenen was . Hoe verder we kwamen hoe meer het ging regenen en we hadden ook opnieuw tegenwind...bovendien was er niks om te schuilen...dus zat er niks anders op dan verbeten verder te fietsen, tot de eerste stad op ons route: Lincoln. Tegen dan waren we al zo doorweekt en kregen we het ook koud, dus besloten we hier te stoppen.
Dat betekent dat we morgen nog een kleine 90 km te fietsen hebben naar de boot in Hull.
We zullen vroeg vertrekken.

onze rit: https://www.strava.com/activities/1092762162

Dat hebben jullie weer prachtig gedaan zeg !!! al bij al nog redelijk weer gehad ook, jammer van deze natte dag, goede reis en behouden thuiskomst !!!

Ria 2017-07-22 07:25:09

21/7 ontbreekt nog. Op naar het video verslag?