Fietstocht langs de prachtige Bretoense kust

Frankrijk, Plouégat-Moysan

Van onze Tour de Manche die we in 2015 fietsten herinneren we ons nog het stuk in de omgeving van Plougasnou, waar we toen kampeerden. Het was er prachtig en dat stuk willen we nu best nog eens overdoen...dus plannen we een fietstocht die het stuk er net voor en net na meepikt en Chris verbind het via- hoofdzakelijk een Voie Verte - tot een cirkel van een 65 km., wel met meer dan 700 hoogtemeters. Gisteravond las ik nog even mijn oude verslagen door van toen , en we waren redelijk uitgeput van het klimmen toen...gelukkig maakt onze e- bike het nu mogelijk om meer van de omgeving te genieten...het is hier buitengewoon prachtig, zeker bij zonnig weer zoals we vandaag toch weer krijgen.

De route die we vandaag volgden is niet helemaal gelijk aan de route van 2015 , zo gaan we nu ook via Morlaix en genieten er even van een terras...daarna volgt een mooi fietspad de stad uit...lang en steil...ik kon mijn fietsbatterij kussen van dankbaarheid op dat moment. Echt ik mag er niet aan denken dat ik die weg had moeten nemen zonder batterij.

Prachtige foto's

jos & iris 2023-07-25 20:44:06

Amai zo mooi daar geniet ervan